TELLIMINE
Kodulehelt: www.venca.ee
Telefoni teel: 687 07 06 (E-R 9:00-18:00)
E-postiga: tellimine@venca.ee
Kodulehelt tellimine:
1. Soovitud toote tellimiseks valige toote juures sobiv suurus ja/või värv ning vajutage nupule LISA OSTUKORVI.
2.
Tellimuse vormistamiseks klikkige lehe paremal üleval asuvale
ostukorvile. Vaadake valitud tooted üle – siin on võimalik toodete
kogust muuta ja tooteid ostukorvist kustutada. Kui Teil on
kampaaniakood, sisestage see paremal asuvasse kampaaniakoodi lahtrisse
ning vajutage nupule RAKENDA KOOD.
3. Tellimuse vormistamise jätkamiseks vajutage nupule EDASI >
4. Valige sobiv kättetoimetamisviis ja makseviis ning märgistage tärniga tähistatud väljad.
5. Tellimuse vormistamise jätkamiseks vajutage nupule EDASI >
6. Logige
end Venca kliendina sisse või registreerige end Venca kliendiks. Kui
olete enne ostu sooritamist sisse logitud, kontrollige oma andmeid ning
täitke vajalikud väljad.
7. Tellimuse vormistamise jätkamiseks vajutage nupule EDASI >
8.
Vaadake oma tellimus üle. Kui valisite makseviisiks lunatasu, vajutage nupule KINNITA TELLIMUS. Kui valisite tasumise
pangalingiga, vajutage nupule MAKSMA.
9. Teid suunatakse
valitud internetipanga lehele ning kuvatakse eeltäidetud maksekorraldus.
Kinnitage makse internetipangas ning vajutage kindlasti nuppu TAGASI
KAUPMEHE JUURDE.
SAATEKULU
Tellimused saadame Smartposti pakiautomaati alati tasuta! Kullerteenusele ja Omniva väljastuspunkti teenusele lisandub saatekulu.
Kättetoimetamiskohad ja saatekulud (kui lisandub):
Smartposti pakiautomaat – tarnime tasuta! Paki
mõõdud ei tohi olla suuremad kui 60x36x60 cm. Juhul, kui paki mõõdud on
suuremad kui 60x60x60 cm, siis saadetakse pakk SmartKULLERiga
Teile sobivale aadressile ja lisandub saatekulu kullerteenuse eest 8,90 €.
Pakiautomaatide asukohad: www.smartpost.ee/kood
Omniva pakiautomaat – saatekulu 4,70 €. Postipaki
mõõdud ei tohi olla suuremad kui 41x38x64 cm. Juhul, kui paki mõõdud on
suuremad kui 41x38x64 cm, siis saadetakse pakk Eesti Posti
väljastuspunkti ja lisandub saatekulu väljastuspunkti teenuse eest 8,90 €. Pakiautomaatide
asukohad: www.omniva.ee/kaart
Eesti Posti väljastuspunkt (sh kaubanduskeskustes) – saatekulu 8,90 €. Pakki
on võimalik tellida just Teile kõige paremini sobivasse Eesti Posti
väljastuspunkti. Tellimust vormistades kirjutage andmetesse oma
mobiiltelefoni number ja/või e-posti aadress, sest paki saabudes
saadetakse Teile SMS või e-kiri, paberteatist ei saadeta.
Väljastuspunktide asukohad: www.omniva.ee/kaart
Kättetoimetamine SmartKULLERiga – saatekulu 9,50 €. Paki
saabumisel võtab kuller Teiega ühendust ning lepib kokku paki
kättetoimetamise aja ja lunasaadetise puhul teatab ka paki maksumuse.
Pakk võib olla max 60x60x120 cm ja 35 kg.
Kättetoimetamine Omniva kulleriga – saatekulu 9,90 €. Paki
saabumisel võtab Omniva kuller Teiega ühendust ning lepib kokku paki
kättetoimetamise aja ning lunasaadetise puhul teatab ka paki maksumuse.
Kaupa on võimalik tellida ainult Eestisse.
TELLIMUSEST KEELDUMINE
Vencal on õigus keelduda Teie tellimuse vastuvõtmisest, kui Te olete 12 järjestikkuse kuu jooksul 3 või enam korda tellitud kauba väljaostmata tagasi saatnud. Vencal on õigus nõuda kliendilt sellisel puhul uute tellimuste vastuvõtmisel ettemaksu.
TELLIMUSE TÄITMISE TÄHTAEG
Tellimus täidetakse keskmiselt 2 nädala jooksul, kuid tarneaeg võib Vencast sõltumatutel asjaoludel kujuneda ka pikemaks. Kui Tellimust ei ole võimalik täita 1 nädala jooksul, teavitab Venca sellest Teid eraldi e-posti teel.
KAUBA SAABUMINE JA KAUBA EEST TASUMINE
Kui tellisite kauba Smartposti pakiautomaati,
siis kauba saabumisel pakiautomaati saadetakse kohe Teie
mobiiltelefonile SMS ja/või soovi korral e-mail. Sõnum sisaldab infot
paki saabumise, automaadi asukoha ja lahtiolekuaegade kohta ning
personaalset koodi, mille sisestamisel automaadi puutetundlikule
ekraanile ja paki eest kaardimaksega tasudes saate paki automaadist
kätte. Pakiautomaadis hoitakse pakki 7 päeva.
Kui tellisite kauba Omniva pakiautomaati,
siis saadetakse Teile kauba saabumisel SMS või soovi korral ka e-mail,
kus on kirjas pakiautomaadi asukoht, uksekood, tagastuskood ja
hoiutähtaja lõpp. Uksekoodi sisestamisel ning paki eest kaardimaksega
tasudes saate paki pakiautomaadist kätte. Pakiautomaadid on
ligipääsetavad 24 h.
Kui tellisite kauba Eesti Posti väljastuspunkti,
siis saadetakse Teile paki saabumisel SMS ja/või e-kiri, paberteatist
ei saadeta. Sõnumis sisalduva saadetise numbri alusel saategi paki
väljastuspunktist kätte. Pakile järele minnes võtke kaasa ka isikut
tõendav dokument. Väljastuspunktis hoitakse pakki 14 päeva.
Kui
tellisite kauba SmartKULLERiga, siis paki saabumisel helistab
Teile kuller ja lepib kokku paki kättetoimetamise aja ja lunasaadetise
puhul teavitab ka paki maksumuse. Pakk antakse üle unikaalse koodi
alusel, mis saadetakse Teile SMS-teatega. Kui esimesel korral ei õnnestu
pakki üle anda, lepib kuller kokku teise aja või toimetab paki ilma
lisatasuta Teile sobivasse Smartposti pakiautomaati, kus hoitakse
pakki 7 päeva.
Kui tellisite kauba Omniva kulleriga, siis
paki saabumisel helistab Teile Omniva kuller ja lepib kokku paki
kättetoimetamise aja ja lunasaadetise puhul teavitab ka paki maksumuse.
Kui telefoni teel Teiega kontakti ei saada, toimetatakse pakk lähimasse
Eesti Posti väljastuspunkti ja Teile edastatakse paki saabumise teade,
mille alusel saate paki teatel olevast väljastuspunktist kätte.
Väljastuspunktis hoitakse pakki 14 päeva.
KAUBA VAHETAMINE JA TAGASTAMINE
Teil
on õigus kaup tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud, ta peab olema originaalpakendis
koos kõikide markeeringutega. Kaubaga kaasasolev arve-saateleht hoidke
alles, see on aluseks Teie nõuetele, kui kaubal ilmnevad puudused.
Juhised toimimiseks kauba puuduste korral ja lisainfot kauba hoolduse
kohta saate klienditeenindusest – kirjutage e-posti aadressile
info@venca.ee
Venca vastutab kauba Teile üleandmisel olemas olnud
puuduste eest vastavalt kehtivatele õigusaktidele. Kauba puudustest
tuleb teatada kahe kuu jooksul arvates puuduse avastamisest. Venca
vastutab puuduse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul konkreetse
kaubaartikli üleandmisest. Eeldatakse, et ühe aasta jooksul kaubaartikli
üleandmise päevast ilmnenud puudus oli olemas kaubaartikli üleandmise
ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus kaubaartikli või puuduse
olemusega.
Kui soovite vahetada sama toodet teise suurusnumbri vastu (rõivad, jalanõud), siis saatekulu uuele tellimusele ei lisandu.
Tagastatud
kauba eest kanname raha Teie poolt osundatud pangaarvele hiljemalt 14
päeva jooksul arvates taganemise tahteavalduse jõudmisest meieni. Kui
Teil on veel töötluses olevaid tellimusi, siis kanname tagastatava raha
nendele tellimustele. Kui tellisite kauba kulleri vahendusel või Omniva väljastuspunkti ning tagastate oma tellimusest kõik tooted, siis tasaarveldatakse tellimuse saatekulu tellimuse tagastuse tasuga. Tagastuse tasu sõltub kauba kättesaamisviisist: Eesti Posti väljastuspunkt – 8,90 €; SmartKULLER – 8,90 €; Omniva kuller – 9,90 €. Tasaarveldamine toimub viimasena tagastatud kauba maksumuse tagastamisel.
Kauba tagastamine Smartposti pakiautomaati.
Täitke tagastusleht ning viige kaup Smartposti pakiautomaati. Kui pakk saabus sinisesse pakiautomaati, saab paki tasuta tagastada sama uksekoodiga mis iganes sinisest pakiautomaadist üle Eesti. Sinisesse automaati saabunud pakki saab tagastada ka valgest pakiautomaadist, vormistades tagastuse my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonnas saadetise numbri (triipkoodi) alusel. Kui pakk saabus valgesse pakiautomaati, siis saab tagastuse vormistada vaid my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonnas saadetise numbri (triipkoodi) alusel, valida saab tagastamise nii valgest kui sinisest pakiautomaadist.
Kauba tagastamine Omniva pakiautomaati.
Täitke tagastusleht. Pakiautomaadi kaudu saabunud paki puhul sisestage
puutetundlikule ekraanile SMSiga saadetud tagastuskood, Eesti Posti
väljastuspunktist vastuvõetud paki puhul skaneerige automaadi skanneriga
pakil olev vöötkood. Valige ukse suurus ja kleepige pakile
pakiautomaadi trükitud uus aadresskaart ning pange pakk kappi. Paki
saate tagastada igasse Omniva pakiautomaati. Pakiautomaadid on
ligipääsetavad 24 h.
SmartKULLERiga kättetoimetatud paki tagastamine.
Täitke tagastusleht. Paki saate tagastada 14 päeva jooksul pärast paki
kättesaamist sinisesse Smartposti pakiautomaati. Tagastamisel kasutage sama
koodi, millega paki kätte saite.
Omniva kulleriga koju toimetatud paki ja Eesti Posti väljastuspunkti saabunud paki tagastamine. Täitke tagastusleht ning viige kaup Teile sobivasse Eesti Posti väljastuspunkti.
MAKSEVIISID
Kõik maksed võetakse vastu eurodes.
Kaupa tellides on Teil võimalik valida 2 makseviisi vahel:
• Pangalingiga. Turvaline tasumine tellimuse sooritamisel.
• Lunatasuga. Tasumine paki kättesaamisel.
Tasumine pangalingiga
Tasuda saab järgmiste pangalinkidega: Swedbank, SEB Pank, COOP Pank, Luminor Pank, LHV pank. Pärast tellimuse kinnitamist suunatakse Teid makse sooritamiseks Teie valitud internetipanka, kus eeltäidetud maksekorraldusel on näidatud tasumisele kuuluv summa. Pärast makse kinnitamist internetipangas vajutage kindlasti nupule „Tagasi kaupmehe juurde“. Makseid vahendab Maksekeskus AS.
Tasumine paki kättesaamisel
Teie poolt tellitud kaup saabub Teie poolt valitud kättetoimetamisviisil ning Te tasute paki kättesaamisel kauba eest kas sularahas või pangakaardiga.