Menüü


Tasuta Smartposti! Uudiskirjaga liitujatele
esimene tellimus -10%

Tellimisinfo

TELLIMINE

Kodulehelt: www.venca.ee
Telefoni teel: 687 07 06 (E-R 9:00-18:00)
E-postiga: tellimine@venca.ee

 

Kodulehelt tellimine:

1.  Soovitud toote tellimiseks valige toote juures sobiv suurus ja/või värv ning vajutage nupule LISA OSTUKORVI.
2.  Tellimuse vormistamiseks klikkige lehe paremal üleval asuvale ostukorvile. Vaadake valitud tooted üle – siin on võimalik toodete kogust muuta ja tooteid ostukorvist kustutada. Kui Teil on kampaaniakood, sisestage see paremal asuvasse kampaaniakoodi lahtrisse ning vajutage nupule RAKENDA KOOD.
3.  Tellimuse vormistamise jätkamiseks vajutage nupule EDASI >
4.  Valige sobiv kättetoimetamisviis ja makseviis ning märgistage tärniga tähistatud väljad.
5.  Tellimuse vormistamise jätkamiseks vajutage nupule EDASI >
6.  Logige end Venca kliendina sisse või registreerige end Venca kliendiks. Kui olete enne ostu sooritamist sisse logitud, kontrollige oma andmeid ning täitke vajalikud väljad.
7.  Tellimuse vormistamise jätkamiseks vajutage nupule EDASI >
8.  Vaadake oma tellimus üle. Kui valisite makseviisiks lunatasu või Liisi konto, vajutage nupule KINNITA TELLIMUS. Kui valisite tasumise pangalingiga, vajutage nupule MAKSMA.
9.  Teid suunatakse valitud internetipanga lehele ning kuvatakse eeltäidetud maksekorraldus. Kinnitage makse internetipangas ning vajutage kindlasti nuppu TAGASI KAUPMEHE JUURDE.

 

SAATEKULU

Tellimused saadame Smartposti pakiautomaati alati tasuta! Kullerteenusele ja Omniva väljastuspunkti teenusele lisandub saatekulu.

Kättetoimetamiskohad ja saatekulud (kui lisandub):

Smartposti pakiautomaat – tarnime tasuta! Paki mõõdud ei tohi olla suuremad kui 60x36x60 cm. Juhul, kui paki mõõdud on suuremad kui 60x60x60 cm, siis saadetakse pakk SmartKULLERiga Teile sobivale aadressile ja lisandub saatekulu kullerteenuse eest 8,90 €. Pakiautomaatide asukohad: www.smartpost.ee/kood

Omniva pakiautomaat – saatekulu 4,70 €. Postipaki mõõdud ei tohi olla suuremad kui 41x38x64 cm. Juhul, kui paki mõõdud on suuremad kui 41x38x64 cm, siis saadetakse pakk Eesti Posti väljastuspunkti ja lisandub saatekulu väljastuspunkti teenuse eest 8,90 €. Pakiautomaatide asukohad: www.omniva.ee/kaart

Eesti Posti väljastuspunkt (sh kaubanduskeskustes) – saatekulu 8,90 €. Pakki on võimalik tellida just Teile kõige paremini sobivasse Eesti Posti väljastuspunkti. Tellimust vormistades kirjutage andmetesse oma mobiiltelefoni number ja/või e-posti aadress, sest paki saabudes saadetakse Teile SMS või e-kiri, paberteatist ei saadeta. Väljastuspunktide asukohad: www.omniva.ee/kaart

Kättetoimetamine SmartKULLERiga – saatekulu 9,50 €. Paki saabumisel võtab kuller Teiega ühendust ning lepib kokku paki kättetoimetamise aja ja lunasaadetise puhul teatab ka paki maksumuse. Pakk võib olla max 60x60x120 cm ja 35 kg.

Kättetoimetamine Omniva kulleriga – saatekulu 9,90 €. Paki saabumisel võtab Omniva kuller Teiega ühendust ning lepib kokku paki kättetoimetamise aja ning lunasaadetise puhul teatab ka paki maksumuse.

Kaupa on võimalik tellida ainult Eestisse.  

 

TELLIMUSEST KEELDUMINE

Vencal on õigus keelduda Teie tellimuse vastuvõtmisest, kui Te olete 12 järjestikkuse kuu jooksul 3 või enam korda tellitud kauba väljaostmata tagasi saatnud. Vencal on õigus nõuda kliendilt sellisel puhul uute tellimuste vastuvõtmisel ettemaksu.

 

TELLIMUSE TÄITMISE TÄHTAEG

Tellimuse täitmise tähtaeg on keskmiselt 1 nädal, kuid võib Vencast sõltumatutel asjaoludel kujuneda ka pikemaks. Kui Tellimust ei ole võimalik täita 1 nädala jooksul, teavitab Venca sellest Teid eraldi e-posti teel.

 

KAUBA SAABUMINE JA KAUBA EEST TASUMINE

Kui tellisite kauba Smartposti pakiautomaati, siis kauba saabumisel pakiautomaati saadetakse kohe Teie mobiiltelefonile SMS ja/või soovi korral e-mail. Sõnum sisaldab infot paki saabumise, automaadi asukoha ja lahtiolekuaegade kohta ning personaalset koodi, mille sisestamisel automaadi puutetundlikule ekraanile ja paki eest kaardimaksega tasudes saate paki automaadist kätte. Liisi Konto-ga tasumisel tuleb enda isik tuvastada ID-kaardiga. Pakiautomaadis hoitakse pakki 7 päeva.
Kui tellisite kauba Omniva pakiautomaati, siis saadetakse Teile kauba saabumisel SMS või soovi korral ka e-mail, kus on kirjas pakiautomaadi asukoht, uksekood, tagastuskood ja hoiutähtaja lõpp. Uksekoodi sisestamisel ning paki eest kaardimaksega tasudes saate paki pakiautomaadist kätte. Pakiautomaadid on ligipääsetavad 24 h. Liisi Konto-ga tasumisel tuleb enda isik tuvastada ID-kaardiga. Pakiautomaadis hoitakse pakki 7 päeva.
Kui tellisite kauba Eesti Posti väljastuspunkti, siis saadetakse Teile paki saabumisel SMS ja/või e-kiri, paberteatist ei saadeta. Sõnumis sisalduva saadetise numbri alusel saategi paki väljastuspunktist kätte. Pakile järele minnes võtke kaasa ka isikut tõendav dokument. Väljastuspunktis hoitakse pakki 14 päeva.
Kui tellisite kauba SmartKULLERiga, siis paki saabumisel helistab Teile kuller ja lepib kokku paki kättetoimetamise aja ja lunasaadetise puhul teavitab ka paki maksumuse. Pakk antakse üle unikaalse koodi alusel, mis saadetakse Teile SMS-teatega. Kui esimesel korral ei õnnestu pakki üle anda, lepib kuller kokku teise aja või toimetab paki ilma lisatasuta Teile sobivasse Smartposti pakiautomaati, kus hoitakse pakki 7 päeva.
Kui tellisite kauba Omniva kulleriga, siis paki saabumisel helistab Teile Omniva kuller ja lepib kokku paki kättetoimetamise aja ja lunasaadetise puhul teavitab ka paki maksumuse. Kui telefoni teel Teiega kontakti ei saada, toimetatakse pakk lähimasse Eesti Posti väljastuspunkti ja Teile edastatakse paki saabumise teade, mille alusel saate paki teatel olevast väljastuspunktist kätte. Väljastuspunktis hoitakse pakki 14 päeva.

 

KAUBA VAHETAMINE JA TAGASTAMINE

Teil on õigus kaup tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud, ta peab olema originaalpakendis koos kõikide markeeringutega. Kaubaga kaasasolev arve-saateleht hoidke alles, see on aluseks Teie nõuetele, kui kaubal ilmnevad puudused. Juhised toimimiseks kauba puuduste korral ja lisainfot kauba hoolduse kohta saate klienditeenindusest – kirjutage e-posti aadressile info@venca.ee
Venca vastutab kauba Teile üleandmisel olemas olnud puuduste eest vastavalt kehtivatele õigusaktidele. Kauba puudustest tuleb teatada kahe kuu jooksul arvates puuduse avastamisest. Venca vastutab puuduse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul konkreetse kaubaartikli üleandmisest. Eeldatakse, et ühe aasta jooksul kaubaartikli üleandmise päevast ilmnenud puudus oli olemas kaubaartikli üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus kaubaartikli või puuduse olemusega.
Kui soovite vahetada sama toodet teise suurusnumbri vastu (rõivad, jalanõud), siis saatekulu uuele tellimusele ei lisandu.
Tagastatud kauba eest kanname raha Teie poolt osundatud pangaarvele hiljemalt 14 päeva jooksul arvates taganemise tahteavalduse jõudmisest meieni. Kui Teil on veel töötluses olevaid tellimusi, siis kanname tagastatava raha nendele tellimustele. Kui tellisite kauba kulleri vahendusel või Omniva väljastuspunkti ning tagastate oma tellimusest kõik tooted, siis tasaarveldatakse tellimuse saatekulu tellimuse tagastuse tasuga. Tagastuse tasu sõltub kauba kättesaamisviisist: Eesti Posti väljastuspunkt – 8,90 €; SmartKULLER – 8,90 €; Omniva kuller – 9,90 €. Tasaarveldamine toimub viimasena tagastatud kauba maksumuse tagastamisel.

Kauba tagastamine Smartposti pakiautomaati. Täitke tagastusleht ning viige kaup Smartposti pakiautomaati. Kui pakk saabus sinisesse pakiautomaati, saab paki tasuta tagastada sama uksekoodiga mis iganes sinisest pakiautomaadist üle Eesti. Sinisesse automaati saabunud pakki saab tagastada ka valgest pakiautomaadist, vormistades tagastuse my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonnas saadetise numbri (triipkoodi) alusel. Kui pakk saabus  valgesse pakiautomaati, siis saab tagastuse vormistada vaid my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonnas saadetise numbri (triipkoodi) alusel, valida saab tagastamise nii valgest kui sinisest pakiautomaadist.
Kauba tagastamine Omniva pakiautomaati. Täitke tagastusleht. Pakiautomaadi kaudu saabunud paki puhul sisestage puutetundlikule ekraanile SMSiga saadetud tagastuskood, Eesti Posti väljastuspunktist vastuvõetud paki puhul skaneerige automaadi skanneriga pakil olev vöötkood. Valige ukse suurus ja kleepige pakile pakiautomaadi trükitud uus aadresskaart ning pange pakk kappi. Paki saate tagastada igasse Omniva pakiautomaati. Pakiautomaadid on ligipääsetavad 24 h.
SmartKULLERiga kättetoimetatud paki tagastamine. Täitke tagastusleht. Paki saate tagastada 14 päeva jooksul pärast paki kättesaamist sinisesse Smartposti pakiautomaati. Tagastamisel kasutage sama koodi, millega paki kätte saite.
Omniva kulleriga koju toimetatud paki ja Eesti Posti väljastuspunkti saabunud paki tagastamine. Täitke tagastusleht ning viige kaup Teile sobivasse Eesti Posti väljastuspunkti.

 

MAKSEVIISID

Kõik maksed võetakse vastu eurodes.

Kaupa tellides on Teil võimalik valida 3 makseviisi vahel:

•    Pangalingiga. Turvaline tasumine tellimuse sooritamisel.

•    Lunatasuga. Tasumine paki kättesaamisel.

•  Liisi Konto-ga tasumine. Kaup kohe kätte ja tasumine hiljem maksekorralduse alusel. Intressi ei arvestata alates kauba väljastamisest esimesel viieteistkümnel päeval ja võimalus on tasuda ka osamaksetena.

Kui valite Liisi Konto-ga tasumise, annab see Teile võimaluse kaup kätte saada, mittevajalikud esemed tagastada ja alles siis otsustada, kas tasute kättejäänud kauba eest korraga või osadena. Liisi Konto-ga tasumisel saabub maksekorraldus e-posti teel või paberkandjal kauba väljastamisele järgneva kuu esimesel nädalal ja maksetähtaeg on antud kuu 10. kuupäev. Osadena tasumise puhul pole Te seotud konkreetse graafikuga, võite tasuda maksekorralduse alusel vastavalt soovile ja võimalustele. Liisi Konto limiidi kohta saate päringu teha siin

 

Tasumine pangalingiga

Tasuda saab järgmiste pangalinkidega: Swedbank, SEB Pank, COOP Pank, Luminor Pank, LHV pank. Pärast tellimuse kinnitamist suunatakse Teid makse sooritamiseks Teie valitud internetipanka, kus eeltäidetud maksekorraldusel on näidatud tasumisele kuuluv summa. Pärast makse kinnitamist internetipangas vajutage kindlasti nupule „Tagasi kaupmehe juurde“. Makseid vahendab Maksekeskus AS.

 

Tasumine paki kättesaamisel

Teie poolt tellitud kaup saabub Teie poolt valitud kättetoimetamisviisil ning Te tasute paki kättesaamisel kauba eest kas sularahas või pangakaardiga.

 

Liisi Konto-ga tasumine

Kauba tellimisel ei ole Teil koheselt vaja otsustada, kas soovite tasuda kauba eest ühe korraga või osade kaupa. Liisi Konto-ga tasumise saavad valida Venca täisealised püsikliendid. Vencal on õigus kontrollida tellija krediidivõimelisust kõikidest avalikest allikatest. Tellimust saab edastada Vencale nii interneti kui ka e-maili teel. Tellimisel tuleb kindlasti märkida lisaks ka isikukood, töökoht, töötatud aeg, kogu sissetulek (netopalk ja lisasissetulekud), igakuised finantskohustused ja majapidamiskulud ning see, kas Teie, Teie perekonnaliige või lähedane kaastöötaja on riikliku taustaga isik (kõrgeima avaliku võimu ülesannete täitja). Riikliku taustaga isik on füüsiline isik, kes täidab või on täitnud viimase aasta jooksul avaliku võimu olulisi ülesandeid, samuti sellise isiku perekonnaliikmed ja lähedased kaastöötajad. Avaliku võimu oluliste ülesannete täitmiseks loetakse töötamist rahapesu ja terrorismi rahastamise seaduse § 20 lõikes 1 nimetatud kõrgematel riiklikel ametikohtadel või riigi äriühingu juhtimis-, järelevalve- ja haldusorgani liikmena.
Krediidiotsuse tegemiseks tuleb lubada Holm Bank AS-l teha päring Maksu- ja Tolliametisse, vastasel korral Holm Bank AS ei võimalda Sulle krediidi andmist. Kui lubad Holm Bank AS-il pärida ja Maksu- ja Tolliametil edastada alltoodud andmeid, siis kiirendab see Sinu taotluse analüüsi ja krediidiotsuse tegemist. Koostame päringu nõusoleku andmisele eelneva 12 kuu kohta. Maksu- ja Tolliamet edastab Holm Bank AS-ile järgmised andmed:
- deklareeritud tulu (v.a tulu vara võõrandamisest);
- töövõimetus-, töötuskindlustus- ja koondamishüvitised, pensionid, sissemaksed III pensionisambasse, kogumispensioni väljamaksed (TSD alusel);
- töötamise registrisse tehtud kanded (info tööandja ja töösuhte kohta);
- dividendid ja omakapitalist tehtud väljamaksed;
- maksuvõlg alates 100 €.
Juhul, kui Venca Teie taotlust osta krediidiga ei rahulda, informeerime Teid sellest 7 tööpäeva jooksul.

Kauba saabudes saate paki kätte ilma koheselt maksmata. Maksekorralduse saabudes on Teil võimalik valida, kas tasute kogu summa ühe korraga või osade kaupa. Osadena tasumisel edastatakse Teile maksekorraldus e-mailiga või paberkandjal igakuiselt. Maksekorraldus saabub kuu esimesel nädalal ja maksetähtaeg on antud kuu 10. kuupäev. Maksekorraldusel kajastatakse kõik Teie kontol toimunud tehingud, sh ostud, maksed, võlgnevused ja tagastatud kaubad. Vastavalt soovile saate alati tasuda kogu maksekorraldusel näidatud laenujäägi või osa sellest, kuid mitte vähem kui minimaalse osamakse. Minimaalne osamakse koosneb krediidijäägi tagasimaksest (sõltuvalt krediidijäägist 1/24 kuni 1/60 või minimaalselt 10 eurot). Järelmaksu konto pikkuseks on sõltuvalt kasutatud summast kuni 60 kuud. Liisi Konto-ga tasumisel arvestatakse intressi laenujäägilt, sõltuvalt krediidijäägi suurusest kuni 42% aastas.
Finantsteenuse pakkuja on Holm Bank AS. Tutvuge lepingu tingimustega ja pidage nõu asjatundjaga. Krediidi kulukuse määr on 23,27% aastas järgmistel näidistingimustel: krediidilimiit 2000 €, fikseerimata intress 23,52% aastas, tagasimaksete summa 2451 €. Määr on arvestatud eeldusel, et krediidilimiit võetakse koheselt täies mahus kasutusele ja makstakse tagasi 12 võrdse igakuise tagasimaksena üheaastase perioodi vältel.

Holm Bank AS-i teenustega seotud olulise teabe ja lepingutingimustega saate tutvuda siin


Ostu-müügileping sõlmitakse kliendi ja Tienda OÜ vahel. Kõikide nõuete puhul palume pöörduda otse Tienda OÜ poole. Juriidiliste tellimistingimustega saate tutvuda siin